donderdag 24 maart 2016

Welkom op de blog van Studio Vestywo.

Op deze blog vind je de `shop` van Vestywo en kun je zien in de opgestelde pagina`s hierboven wat ik voor je kan betekenen door bijvoorbeeld een gezellige samenwerking.
Schroom vooral niet om eventuele wensen of vragen naar mij te mailen, zie contact!


Even voorstellen..

Samen met manlief woon ik in het midden van het land in een prachtig huis met een heerlijke tuin. Ik heb een eigen kamertje waar al mijn creaties en spulletjes liggen, maar zit toch het liefst aan de eettafel in de woonkamer, muziekje aan, kopje thee erbij en creatief bezig zijn.

Van kinds af aan ben ik dol op creatief bezig zijn. Mijn kamer werd vaak opnieuw gestyled of in een ander kleurtje geverfd. Kaarten maken deed ik ook graag, gezellig samen met mams aan de keukentafel. Een exclusieve kaart voor jou ontwerpen lijkt me helemaal tof om te doen, ben je nieuwsgierig? Klik dan op de pagina `Designer` voor meer informatie.

Wat nu één van mijn favoriete hobby`s is geworden is haken, ik vind het super leuk om te doen. Daarnaast vind ik het leuk om van niets, iets te maken, iets unieks, iets aparts! Mijn favoriete kleuren zijn donkerblauw, taupe, wit en grijs, hiervan kan ik echt heel blij worden. Ik ben verder niet zo dol op kleur in het interieur, maar ik kan heel blij worden van gekleurde bloemen in de tuin bijvoorbeeld. Ik ben dol op ruit en stippen stoffen en waar ik echt verliefd op ben zijn hartjes, je kunt het zo gek niet bedenken, overal waar ik hartjes zie gaat mijn hartje sneller kloppen! Waar ik nog meer van kan genieten? Beestjes en bloemetjes vind ik geweldig, vooral de combinatie en dan uren in het gras liggen om de juiste foto te kunnen maken. Hihi..zie je mij al liggen? Ik kan ook genieten van pasgeboren lammetjes, mini eendjes in de sloot,  pas gemaaid gras, de eerste voorjaars-regen, geurende bloemen, wapperende frisse was aan de waslijn, zoemende bijtjes, fladderende vlindertjes, kwakende kikkers naast de vijver, zelf gekweekte radijsjes eten en nog veel meer. Mijn motto is dan ook;
`Enjoy the little things'
 ~ Geniet van de kleine dingen ~

Veel plezier op deze blog (shop) en voor vragen, samenwerkingen, e.d. kun je contact opnemen met Studio Vestywo.



~~♥~~